miercuri, 28 septembrie 2016

Satul viitorului, un proiect lansat chiar în locul unde am copilărit


Am petrecut o duminică frumoasă în satul copilăriei și adolescenței mele, în Grozești. Aici am lansat un nou proiect al Fundației Edelweiss “Satul viitorului”, prin care ne dorim să stimulăm modernizarea satelor din întreaga țară. 


În Grozești, prima etapă a acestui proiect a constat în amenajarea unui teren din centrul satului, transformarea lui într-un parc frumos și modern, care include și un loc de joacă pentru copii. M-am bucurat să-mi revăd consătenii și să încep acest proiect chiar din satul în care am copilărit. 

Am discutat cu ei despre viitor, despre planurile noastre‎, m-am bucurat să văd că apreciază unele lucruri bune făcute de guvern în domeniul social și nu numai, inclusiv faptul că prețurile nu se mai majorează necontrolat și nejustificat, dar schimbările abia urmează. 

Voi continua să-mi ajut satul, așa cum am făcut-o mereu. Dar nu mă voi limita doar la satul meu, de aici am dat startul. Împreună cu Edelweiss vom continua proiectul "Satul viitorului” cu proiecte de modernizare și în alte sate din țară.









6 comentarii:

sandra barfinder spunea...

Cred că oricine care deține 100% din inima ta merită să lupți. Da, mă laud pentru că nu am aderat niciodată la sfaturile negative ale părinților mei, când aveam de gând să mă căsătoresc. A existat un război între cele două familii, atunci soțul meu era cățelușul mamei sale, membrii familiei lui îl foloseau foarte mult încât el nu poate lua nicio decizie fără să-i consulte. Ceea ce ma surprins cel mai mult a fost momentul în care un bărbat de 36 de ani caută părintele său și unii membri ai familiei să-și dea consimțământul înainte să se întâlnească cu cineva; cel mai rău lucru sa întâmplat atunci când a fost instruit să mă aducă la casa lor din Rampart, New Orleans să primească o astfel de invitație. Războiul dintre familiile noastre a început atunci când a propus în cele din urmă (acum 4 ani), familia lui a dat anumite condiții dacă el trebuie soție pe mine (trebuie să trăim cu ei), eram în șoc când soțul meu acceptat și a fost mulțumit de condițiile lor (atât de nebun). Familia mea sa bătut și a cerut să mă despart cu el imediat. Am decis să-i dau ultima lovitură ca pe un bărbat care mi-a luat deja peste 100% din inima, mi-am asumat riscul de a merge spiritual cu ei, consultându-l pe Doctor Sharaja via sharajasid @ gmail.com, nu știu cum, dar tatăl spiritual deja știa că o voi consulta. Mai întâi de toate mi-a spus pericolul în care eram și cum sotul meu a fost înrobit de la naștere, cum își păstrează creierul spălându-l pentru a-și face voia. Ca citatul care spune că o persoană vede clar numai cu inima, mi-am dat seama că nimeni a văzut ceea ce am văzut la soțul meu și de aceea am folosit ajutorul lui PRIEST SHARAJA pentru al scoate din mizeria lui. Ochii lui, în cazul în care a deschis pentru prima dată PRIEST SHARAJA SID, familia sa sa îndrăgostit de mine și a acordat fiecare cererea noastră, familiile noastre au cunoscut pacea după vraja dragostei. Sunt peste 2 ani după vraja dragostei și soțul meu a continuat să se îmbunătățească în fiecare zi fără interferențe din partea familiei sale. Am așteptat prea mult timp să împărtășesc această piesă uimitoare. Vă mulțumim pentru timpul acordat și, de asemenea, pentru PRIEST SHARAJA SID. L-am cunoscut prin citirea unor mărturii uimitoare pe bloguri .. text preot sharajasid ++ (234) 9066-376197

Anonim spunea...

Zi bună, eu sunt Josef Lewis. Un creditor reputabil, legitim și acreditat. Oferim împrumuturi de orice fel într-un mod foarte rapid și ușor, împrumut personal, împrumut auto, împrumut de acasă, împrumut student, împrumut de afaceri, împrumut Inventor, consolidarea datoriilor. etc

Obțineți aprobarea pentru un împrumut de afaceri sau personal astăzi și obțineți fonduri în aceeași săptămână de aplicare. Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate indiferent de creditul dvs. și există o mulțime de clienți fericiți pentru a susține această afirmație. Dar nu veți obține doar împrumutul personal de care aveți nevoie; veți obține cea mai ieftină. Aceasta este promisiunea noastră: garantăm cea mai mică rată pentru toate împrumuturile cu beneficii colaterale gratuite.

Ne străduim să lăsăm o impresie de durată pozitivă depășind așteptările clienților noștri în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă tratăm cu demnitate și respect, oferind în același timp servicii de cea mai bună calitate în timp util. Nu este necesar un număr de asigurări sociale și nu este necesară verificarea creditului, 100% garantată. Răspundeți imediat folosind detaliile de mai jos dacă sunteți interesat de un împrumut și nu aveți niciun fel de înșelătorie.

Email: progresiveloan@yahoo.com
Apel / WhatsApp: +16626183756
Site web: https://progresivefunding.wordpress.com

Bhmme spunea...

Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Îl poți și Whatsapp:
+17168691327

Zara spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Anonim spunea...

Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099

Anonim spunea...

Ești îndrăgostit 💕 de cineva și el/ea nu răspund gestului, frustrat din cauza unei despărțiri 💔 atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta . Meriți cea mai mare fericire🥳 și dragoste.
Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare.
aceasta este solutia
dawnacuna314@gmail.com
WhatsApp: +2349046229159