sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Vlad Plahotniuc: "Într-o Moldova europeană, PCRM vă ajunge la autodesființare"

Prim-vicepreședintele Partidului Democrat, Vlad Plahotniuc consideră că frica comuniștilor de integrarea europeană este de fapt frica de propria lor dispariție, iar într-o Moldova europeană PCRM va ajunge la autodesființare.

Astfel a explicat Plahotniuc, într-un interviu pentru ziare.com, de ce comuniștii se opun progresului și parcursului european al țării, învinuindu-i că nu înțeleg ce este acela un proces democratic, nu înțeleg ce înseamnă dialog, constructivism.


“Ei au rămas frustrați de când au fost debarcați de la guvernare de către popor și de atunci se chinuie să revină forțat la putere, folosind de multe ori metode care nu au legătura cu un proces politic democratic - încearcă să blocheze activitatea Parlamentului și a Guvernului, organizează mitinguri la care provoacă și agresează forțele de ordine, bruschează jurnaliștii”, a declarat Plahotniuc.


El mai spune că PCRM vrea să țină Moldova în trecut și cu ajutor extern aplică tehnici de manipulare eficiente. “Comuniștii înțeleg foarte bine că integrarea europeană ar duce la dispariția lor ca partid politic, de aceea încearcă acum cu atâta disperare să oprească țara din drumul său spre Europa”, a declarat Plahotniuc.
Prim-vicepreședintele PD a vorbit în interviu și despre renunțarea la mandatul de deputat și imunitatea parlamentară, menționând că a vrut să demonstreze astfel că nu are nimic de ascuns. “De altfel, în general, eu consider că deputații nu ar trebui să beneficieze de imunitate parlamentară. Eu mă bucur, fără falsă modestie, ca decizia mea a avut valoare de exemplu pentru clasa politică din Moldova. Ulterior gestului meu, am reușit să decidem împreună cu colegii din Coaliție să se inițieze procedura de revizuire a Constituției tocmai în sensul eliminării imunității pentru deputați”.

În același timp, el spune că gestul său a avut si un alt rol, acela de a-și face mai mult timp pentru a comunica cu cetățenii, pentru a bloca acțiunile de manipulare ale comuniștilor, încercările lor de a-i minți pe oameni și a-i determina să se poziționeze împotriva obiectivului țării noastre de integrare europeană.


Sursa: ziare.com

6 comentarii:

Anonim spunea...

http://pan.md/video/Eventis-kak-chinovniki-otpugivayut-investorov/45096

lilian nikky spunea...

Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
1 LOVE SPELL
2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
3 FRUCTE DE FEMEI
4 PROMOȚIE SPELL
5 SPELL DE PROTECȚIE
6 SPELL BUSINESS
7 SPELL GOOD JOB
8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

Anonim spunea...

Zi bună, eu sunt Josef Lewis. Un creditor reputabil, legitim și acreditat. Oferim împrumuturi de orice fel într-un mod foarte rapid și ușor, împrumut personal, împrumut auto, împrumut de acasă, împrumut student, împrumut de afaceri, împrumut Inventor, consolidarea datoriilor. etc

Obțineți aprobarea pentru un împrumut de afaceri sau personal astăzi și obțineți fonduri în aceeași săptămână de aplicare. Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate indiferent de creditul dvs. și există o mulțime de clienți fericiți pentru a susține această afirmație. Dar nu veți obține doar împrumutul personal de care aveți nevoie; veți obține cea mai ieftină. Aceasta este promisiunea noastră: garantăm cea mai mică rată pentru toate împrumuturile cu beneficii colaterale gratuite.

Ne străduim să lăsăm o impresie de durată pozitivă depășind așteptările clienților noștri în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă tratăm cu demnitate și respect, oferind în același timp servicii de cea mai bună calitate în timp util. Nu este necesar un număr de asigurări sociale și nu este necesară verificarea creditului, 100% garantată. Răspundeți imediat folosind detaliile de mai jos dacă sunteți interesat de un împrumut și nu aveți niciun fel de înșelătorie.

Email: progresiveloan@yahoo.com
Apel / WhatsApp: +16626183756
Site web: https://progresivefunding.wordpress.com



Loana spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Novelty spunea...

Bună ziua doamnelor și domnilor; Ai nevoie de un împrumut rapid în 24 până la 48 de ore? Dacă răspunsul tău este da, te voi sfătui să aplici pentru un împrumut la noi la Novelty Finance.

NOVELTY FINANCE oferă soluții financiare. Oferim tot felul de servicii de împrumut (împrumut personal, împrumut afaceri și multe altele). Oferim, de asemenea, opțiuni flexibile și multiple de împrumut, inclusiv împrumuturi garantate și negarantate, împrumuturi pe termen lung și scurt, care sunt adaptate nevoilor dumneavoastră financiare.

✓ Aprobare ușoară
✓ Durată flexibilă de rambursare 6 - 360 de luni
✓ Foarte convenabil - Puteți aplica pentru un împrumut în locul și timpul convenabil.
✓ Acces imediat la fondurile dvs. după aprobare.
✓ Rata dobânzii subvenționată (3% pe an)
✓ Nu veți fi grăbit să rambursați împrumutul, vi se va acorda timp să începeți rambursarea împrumutului.
✓ Fără taxe ascunse
✓ Veți fi ghidat pe parcursul întregului proces

Cum se aplică:
Aplicarea pentru un împrumut la noi este rapidă și ușoară!
Trimite-ne cererea ta de împrumut prin;
E-mail: noveltyfinances@gmail.com
Sună-ne sau trimite-ne un mesaj pe WhatsApp prin: +447915601531.
Se aplică termenii și condițiile.

Susan Benson spunea...

Bună ziua, doamnelor și domnilor, aveți nevoie de asistență financiară? Eu sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar.

Ai nevoie de un împrumut pentru afaceri, împrumut personal, împrumut ipotecar sau împrumut pentru a-ți finaliza proiectul? Dacă răspunsul dvs. este da, vă voi recomanda să contactați firma mea. Oferim tot felul de servicii de împrumut, inclusiv împrumuturi pe termen lung și scurt, împrumuturi garantate și negarantate și multe altele. Pentru mai multe informații, scrieți-ne prin e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) sau trimiteți-mi un mesaj direct pe WhatsApp prin: +447360502110 și primiți un răspuns într-o clipă.

Un împrumut de la o companie de încredere și competentă este ceea ce aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul. Suntem o companie cuprinzătoare de servicii financiare și ne angajăm să vă ajutăm să vă îndepliniți toate aspirațiile. Suntem specializați în furnizarea de soluții de finanțare structurată persoanelor și companiilor în cel mai eficient și rapid mod.

* Puteți aplica pentru un împrumut oricând și oriunde.
* Sumă flexibilă - Tu decizi cât vrei să împrumuți.
* Finanțare directă rapidă - Primiți împrumutul în 24 de ore de la aprobare.
* Rata dobânzii flexibilă de 3%.
* Rate ridicate de aprobare
* Rambursare flexibilă - Trebuie să alegeți Data rambursării, fie săptămânal, lunar sau anual, pentru o durată de 1-30 de ani.
* Aplicație simplă online.
* Îndrumare și expertiză personalizate.
* Fără taxe ascunse

Nu pierdeți o oportunitate din cauza lipsei de finanțare. Contactați compania mea acum, vă putem ajuta cu un împrumut, deoarece am ajutat numeroase persoane și organizații care s-au confruntat cu dificultăți financiare în întreaga lume.

Pentru mai multe informații despre oferta noastră de împrumut, vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. de împrumut prin
E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp: +447360502110

Intermediarii/Consultanții/Brokerii sunt bineveniți să-și aducă clienții și sunt 100% protejați. În deplină încredere, vom lucra împreună pentru beneficiile tuturor părților implicate.