sâmbătă, 16 februarie 2013

Presa românească: Filat încearcă o reabilitare în spaţiul public diabolizându-l pe Plahotniuc



Partidul Liberal Democrat din Republica Moldova a ieşit din Acordul Alianţei pentru Integrare Europeană, aruncând astfel în aer coaliţia guvernamentală formată din cele trei partide pro-occidentale: PLDM, PD şi PL. Despre aceasta scrie presa din România.
Romanialibera.ro scrie că între resetarea Alianţei şi destrămarea ei distanţa este foarte mică, ţinând cont de faptul că Vlad Filat trebuie să deconteze o serie de eşecuri în faţa alegătorilor săi, cărora le-a promis că vor putea călători fără vize în UE începând cu acest an.
De asemenea, premierul a promis că Republica Moldova va semna un Acord de asociere cu UE, care să ducă ţara într-un viitor mai mult sau mai puţin îndepărtat în rândul statelor comunitare şi că statul moldovean va putea profita de un Acord de liber schimb cu Uniunea Europeană.
Sursa citată mai scrie că Filat încearcă o reabilitare în spaţiul public diabolizându-l pe Plahotniuc: "Suntem martorii unei campanii de sacrificare a intereselor statului în numele intereselor unei persoane", a declarat, anterior, premierul.
De asemenea, aceiaşi sursă mai scrie că în scandalul dintre PLDM şi PD, liberalii moldoveni încearcă să medieze situaţia, dar ecuaţia este destul de dificilă. Şi asta, deoarece democrat-liberalii ar vrea să reducă rolul democraţilor în arcul guvernamental, acuzându-i pe aceştia că au pus mâna pe tot ceea ce înseamnă justiţie, de la Procuratura Generală la Curtea Supremă, pentru a-şi proteja propriii miniştri anchetaţi de corupţie, dar şi clienţii politici.

Sursa: www.publika.md

Un comentariu:

Loana spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com