joi, 14 februarie 2013

Nu mă ţin de funcţii, pot să cobor şi să stau comod în sală


Nu mă ţin de funcţii şi sunt gata să renunţ la prezidiul Parlamentului. Declaraţia aparţine prim-vicepreşedintelui Parlamentului, Vlad Plahotniuc şi a fost făcută după şedinţa Biroului permanent al Parlamentului.

 “Eu personal chiar nu mă țin de funcții, eu pot să mă cobor și să stau comod în sală. Chiar mă simt mult mai bine printre colegii mei, eu mai mult stau jos în sală, decât în prezidiu. Cât ține de funcția de prim-vicepreședinte - această funcție, conform Acordului , nu îmi aparține mie, aparține PDM”, a declarat Vlad Plahotniuc.

Totodată, Vlad Plahotniuc a declarat că atunci când se denunță un acord, când nu există majoritate parlamentară, respectiv Guvernul nu are suportul politic în Parlament.

Sursa: www.trm.md

Niciun comentariu: