vineri, 30 martie 2012

Vlad Plahotniuc a prezidat, în premieră, şedinţa Parlamentului



Şedinţa de astăzi a Legislativului a fost prezidată, în premieră, de către prim-vicepreşedintele Parlamentului, Vladimir Plahotniuc. Asta, deoarece speaker-ul, Marian Lupu, a lipsit din motive de sănătate.

"Domnul Lupu nu se simte prea bine, dar poate a vrut să mă verifice şi pe mine. Am avut ceva emoţii la început. Însă, pentru mine nu e o problemă să recunosc atunci când nu ştiu ceva şi să solicit suportul colegilor, ceea ce am făcut şi la plenara de astăzi", a declarat Plahotniuc.

De asemenea, prim-vicepreşedintele Legislativului, a spus că a fost ceva spontan şi nu s-a pregătit în prealabil pentru a prezida şedinţa în plen: "Nu am citit regulamentul Parlamentului, poate că mi-ar fi prins bine".

Potrivit Regulamentului Parlamentului, şedinţele în plen sunt prezidate de preşedintele Legislativului. Dacă acesta lipseşte, reuniunile deputaţilor sunt conduse de prim-vicepreşedinte sau vicepreşedinte.

Vlad Plahotniuc a fost ales în funcţia de prim-vicepreşedinte al Parlamentului la 30 ianuarie 2010.





Niciun comentariu: